Red Moon D Watch

četvrtak, 06.09.2007.

ALAT: CmosPwd i greška 80048820 u MSN-u

CmosPwd je zgodan alat koji je namijenjen dekriptiranju CMOS passworda, ali ja ga najčešće koristim za brisanje CMOS-a. Program se pokreće iz command prompta, a prije upotrebe pročitajte uputstva (file cmospwd.txt). Koristan je u slučajevima kada ne možete otvoriti kučište od računala da resetirate CMOS uz pomoć jumpera, a i jednostavnije je pokrenuti program nego tražiti odvijač i otvarati kučište koje ima zgodna patentna rješenja. A najgore je kad otvorite kučište i vidite da nema jumpera za resetiranje CMOS-a.

A kakve veze ima CmosPwd i greška broj 80048820?

Resetirao sam CMOS na jednom računalu pa je trebalo ponovno unijeti datum. Kako je maska za unos bila 00/00/0000 pretpostavio sam da je to dan/mjesec/godina, ali nije, bilo je to mjesec/dan/godina. Rezultat te zabune bilo je pogrešno vrijeme u Windowsima. Ja to nisam odmah primjetio, ali vidio sam da MSN ima križić na sebi. Pokušaj spajanja cijelo vrijeme je rezultirao greškom 80048820. Potražio sam rješenje na Internetu, ali uz tu grešku su bila predlagana svakakva rješenja. Odbacio sam sve probleme s firewallovima i ruterima i onda primjetio da se i antivirus pobunio. Ali ni on nije javio točno u čemu je problem. Ali ja sam naslutio i promijenio datum. I gle čuda sve je proradilo. Nije mi samo jasno zašto MSN nema smislene poruke o greškama, a ne ovo 80048820. Tako da znate, ako vam se javi ovaj broj poruke najprije provjerite vrijeme i datum.

Windows XP ima mogućnost automatskog ažuriranja vremena, ali njihovo sinkroniziranje sa serverom nije prolazilo. Možda ne radi kad je pogrešan datum?! naughty

- 08:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #