Red Moon D Watch

nedjelja, 16.09.2007.

ALAT: musikCube

Nije valjda da još uvijek koristite WinAmp? Ne, prešli ste na Windows Media Player? Ja sam koristio nekakav mali player čiji .exe nije imao više od 100Kb, ali onda su me nagnali na Last.fm pa sam potražio player koji ima plugin za njega. Tako sam počeo koristiti iTunes jer je imao ono što mi je trebalo, a bio je jednostavan za korištenje. Neke stvari mi se kod njega nisu sviđale, ali...

Neki dan su mi preporučili musikCube, mp3 player za novu generaciju (to nisam), a da ga isprobam nagnao me jedan citat koji kaže da je musikCube ono što je iTunes trebao biti. Dovoljno.

Meni ne trebaju razne gluposti, treba mi nešto da mi svira moju kolekciju, mogućnost brzog stvaranja playlisti, filtriranje. musikCube je tu osobito dobar jer ima dinamičke playliste koje stvarate uz pomoć SQL upita. Ne trebate biti SQL guru, dovoljno je da znate artikulirati ono što obično dođe iza riječi WHERE. Za razliku od iTunesa, kojemu je trebalo ohoho vremena za katalogiziranje kolekcije (bez pretvaranja), musikCube je to obavio puno brže. Baš mi se ne dopada način stvaranja klasičnih, statičkih playlisti, nema indikacije da je drag&drop operacija uspjela, ali to mogu zanemariti u odnosu na sve ostalo. Dobra je fora što se klikom na ikonu u trayu može ocijeniti pjesma. iTunes i tray se baš nisu dobro slagali.

Koliko vidim za musikCube se može skinuti i source, ima dosta pluginova. Definitivno je to jedan od najboljih playera za iskusnije korisnike.

- 12:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #